16:55 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واردات کاغذ

 به شرایط ثابت و متناسب با حل مشکلات تولیدی کشور برمی‌گردیم
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه "در زنجیره تولید و توزیع به هم رحم نمی‌کنیم"، گفت: باید به هم رحم کنیم و نظارت خودمان بر خودمان را تقویت کنیم.
افشای یک فساد ۱۳۰ میلیون دلاری در واردات کاغذ
پایگاه خبری راد: می‌گویند سرانه مطالعه ما ایرانی‌ها پایین است و کمتر از شهروندان کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه کتاب و مجله می‌خوانیم؛ اما انگار هرچقدر میل به مطالعه در ما وجود ندارد، عده معدودی از هم‌وطنان ما میل عجیبی به ثروت‌اندوزی از طریق بازی کاغذی دارند.
کشف ۱۰ میلیارد تومان تخلف در واردات کاغذ
پایگاه خبری راد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کشف ۷۰۰ مورد تخلف در امر واردات کاغذ خبر داد و رقم این تخلفات را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
کاغذ با ۱۳۳ میلیون یورو دولتی نمی‌تواند سرپیچی کند
پایگاه خبری راد: با توجه به اینکه ۲۰۳ شرکت واردکننده ۱۳۳ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۹۴۶ یورو دولتی برای واردات کاغذ دریافت کرده‌اند، قیمت این محصول از اردیبهشت ماه تغییری نکرده و تا پایان سال هم نباید افزایش داشته باشد.
تخصیص ۲۰۰ میلیون دلار ارز ۳۸۵۰ تومانی برای تامین کاغذ
پایگاه خبری راد: رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از تخصیص حدود ۲۰۰ میلیون دلار ارز ۳۸۵۰ تومانی جهت تامین مواد اولیه و نیز واردات کاغذ در بخش تحریر و روزنامه خبر داد.
سهم 85 درصدی کاغذ خارجی در بازار داخلی
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با بیان اینکه کمبود تولید و پایین بودن کیفیت کاغذهای داخلی، بازار را ناگزیر به واردات کرده است، گفت: 85 درصد کاغذهای موجود در بازار به کاغذهای وارداتی تعلق دارد.
کاغذ ۲۵ درصد گران شد
پایگاه خبری راد: رییس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از گرانی ۲۵ درصدی کاغذ از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اعلام کرد که شیب قیمت این محصول طی سه ماهه اخیر افزایش چمشگیری داشته است.
صفحه قبل | صفحه بعد